Jump to content
Sign in to follow this  
hunter 77

zasto je umrla Unska pruga..

Recommended Posts

mislim da Unska pruga nema vise nikakvog znacaja..ona je imala znacaj
samo u Jugoslaviji jer je povezivala Srbiju i Makedoniju sa Jadranskim morem.Juge nema vise i Unska pruga je bez ikakvog znacaja narocito otako hrvati preusmjeravaju zeljeznicki promet novom Lickom prugom..Zagreb-Split lickom trasom i nagibnim vlakovima.Takodje su hrvati nasi"saveznici" po vezanju zastava prije rata preusmjerili auto-put Zagreb-Split istom trasom samo da ne prolazi kroz Cazinsku krajinu..imaju ti hrvati ponosa,pa kazase;"necemo mi Hrvati da pokazujemo na granici "turcima"nase putovnice..ali hoce Turci vlasnici hrvatskih putovnica pokazivati hrvatima putovnice..ljute patriote bosnjacke i bosanske..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hunter ala ga i ti provali

hrvatskoj je veoma znacajna unska pruga, kao i svaki km zeljeznica, unska pruga je umrla zato sto od blatne do novog unsku prugu drze cetnici, da je sva unska pruga pod bosnjackom kontrolom, kao sto je slucaj sa preko 100 km relacijom martin brod-blatna, davno bi zazivjela unska pruga

iunace unska pruga ili popularna pruga zagreb-knin nije imala nikakvu vezu sa srbijom, neko sa jednostavnijim povezivanjam zagreba i knina, nesto sto je zapoceto vec od austrougraske vlasti, a komunisti su to okoncali pozitivno moze se reci

Share this post


Link to post
Share on other sites

[quote=".Takodje su hrvati nasi"saveznici" po vezanju zastava prije rata preusmjerili auto-put Zagreb-Split istom trasom samo da ne prolazi kroz Cazinsku krajinu..




Ja se dobro sjecam da ja auto-put Zagreb-Split planiran jos 1966.
Radovi su trebali poceti 1966. O toj temi se je puno govorilo po Cazinu i Kladusi. Taj auto-put nikad nece proci kroz Cazinsku krajinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta pruga skraciva put vozovima od Zagreba do Splita za 3 sata!
A, danas na zalost sluzi samo za prevoz robe, raznih materijala do Bihaca i iz Zagreba sa jadranskih luka. I ono malo vagona sto vozi so Bihaca-Krupa-Otoka sto prevozi putnike.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ta pruga skraciva put vozovima od Zagreba do Splita za 3 sata!
A, danas na zalost sluzi samo za prevoz robe, raznih materijala do Bihaca i iz Zagreba sa jadranskih luka. I ono malo vagona sto vozi so Bihaca-Krupa-Otoka sto prevozi putnike.

Kemale,to mi mnogi vec odavno zmamo da skracuje put..pitanje je bilo';zasto je umrla Unska pruga".. i njena daljna opravdanost postojanja..

Violentjack,tvoju tezu o srbima iskljuci,oni moraju postovati drzavne protokolarne sporazume sto se tice zeljeznickog saobracaja..ako su potpisani izmedju BiH I Republike Hrvatske..medjutim hrvatska nema vise nikakvog ekonomskog interesa za tu prugu..zbog toga i gradi novu trasu..fobija..ksenofobija od buducih desavanja na ovom prostoru..u pitanju je njihova vizija razvoja politickih dogadjaja u kontekstu Bosne i sire okoline.

Hrvati, kad su gradili JANAF-Jugoslovenski naftovod od Krka preko Delnica i Gorskog Kotara za Sisak i jedan krak za rafineriju u Bos.Brodu..postavili su ventile tacno ondje gdje su smatrali da ce oni kontrolisati tu teritoriju u slucaju rata..Ni jedan se ventil nije nasao na teritoriji tkz,rep.srpske krajine..po izbijanju rata hrvati su odmah zatvorili te ventile i rafiner.je stala sa radom..Hrvati su znali ko im je neprijatelj i u mirnodopskoj izgradnji su mislili o svom neprijatelju..

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa ja mislim da koce onih 10-ak kilometara koji idu kroz RS kroz Bosanskog Novog, u dijelu kroz Federaciju BiH je pruga opremljena i potpuno obnovljena, sve zice elektricne su ponovo instalirane, samo trebaju rampe uraditi al to nije problem. Au dijelu koji ide kroz RS nema ni zica elektricni ni nista. Jebi ga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kako hinter kazes iskljuci, prvo se upoznaj sa geografijom, pa ce ti sve biti jasnije, tj ako si iz krajine ili tog podrucja, iako cisto sumnjam da jesi

od martin broda pa skoro do blatne pruga normalno funkcionise, kao i onaj dio sto ide kroz liku i dalmaciju do knina, dok najveca prepreka je onaj dio pruge sto ide na relaciji blatna-novska brda-bos novi do do sunje, tj ako ista znas o tom

iskreno bih ti preporucio cas geografije, mogu ja stosta da ti pomognem

srbi koce napredak bih i sav razvoj cjelokupne bih privrede, srecom srbi drze manje industrijskih potencijala i telekomunikacionih stvari, ali gdje god su srbi fizicki prisutni koce i ruse bosansku privredu, nama ni eu nece pomoci

do tada

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Forum Statistics

    • Total Topics
      24,064
    • Total Posts
      378,367
×
×
  • Create New...