Jump to content
Sign in to follow this  
adissami

Korumpirani Fakulteti

Recommended Posts

e ovo ti je tema za forum skola - ja cu je ipak staviti u opste teme -

jer je ovo veliki problem kod nas... koji je mnogim studentima nocna mora i razlog za napustanje studija u bihacu. poznajem licno takve koji napustaju studij jer se kod odredjenih profesora ne moze proci samo znanjem....

kakvi su to standardi, kavi su to sistemi

pitam se kakva je buducnost tog univerziteta!?!?

i to nije problem samo studenata iz cazina nego uopste studenata bihackog univerziteta....

Evo, ja sam student tog Zloglasnog univerziteta u Bihacu, tacnije Ekonomskog faxa, i sada po svoj prilici cu obnavljat trecu godinu, jedan ispit me koci.

znam dosta raje koja vec i zavrsava, a samnom su krenuli, a neki i nakon mene pa bom upisuju cetvrtu godinu koji i ne skrivaju zadovoljstvo sredjivanjem ispita.

Cak su mi i neki govorili preko koga su, koliko kosta i to se uglavnom krece oko 800 KM pa nadalje, dok isti ti profesori predaju na fakultetima u RS i prolazi se bez prooblema a ovdje u Biscu koce i govore da je tamo lakse neke ispite polozit i nagovaraju studente da tamo upisu :)

a u RS za koju hiljadu, kupis fakultet citav a da ga i ne posjetis.

lijepa ova nasa bosna

evo, upisi su u toku, neko ce profitirat

Evo, ja sam student tog Zloglasnog univerziteta u Bihacu, tacnije Ekonomskog faxa, i sada po svoj prilici cu obnavljat trecu godinu, jedan ispit me koci.

znam dosta raje koja vec i zavrsava, a samnom su krenuli, a neki i nakon mene pa bom upisuju cetvrtu godinu koji i ne skrivaju zadovoljstvo sredjivanjem ispita.

Cak su mi i neki govorili preko koga su, koliko kosta i to se uglavnom krece oko 800 KM pa nadalje, dok isti ti profesori predaju na fakultetima u RS i prolazi se bez prooblema a ovdje u Biscu koce i govore da je tamo lakse neke ispite polozit i nagovaraju studente da tamo upisu :)

a u RS za koju hiljadu, kupis fakultet citav a da ga i ne posjetis.

lijepa ova nasa bosna