Jump to content
Sign in to follow this  
mell

Ideavirus

Recommended Posts

Bit danasnjeg marketinga je u tome da se isti prenosi od potencijalnog kupca ka drugome, ne u friziranju samoga produkta. Znaci da se potencijalni kupac "zarazi" ideavirusom I prosiri na ciljanu skupinu.

Da li brand ima odlucujucu ulogu ili je to ipak good voice koji prati odredjeni proizvod?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jednostavno osjetim kad forsiraju reklame bez stvarnog kvaliteta.. to odmah zamrzim i dalje od mene. Dok bas taj glas iz mase, sta god bilo da bilo, donese tacnu i provjerenu informaciju dali nesto vrijedi i direktan FeedBack.. Ne moze ti nitko bolje ocjeniti proizvod sem direktnog konzumenta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tesko je reci nesto generalno. U principu pokusavam bjezati od stvari koje se previse reklamiraju, prvo sto nisam siguran u kvalitet (svaki novi proizvod ima svoje "djecije bolesti") a drugi je sto ne osjecam ni najmanju potrebu da se "uniformisem" kupujuci ono sto svi ostali imaju, samo zato sto svi ostali imaju.
Brendovi su uvijek bili statusni simboli. Aple je uvije bio pojam Davida (ili Sizifa), koji se vjecno borio protiv Golijata (Microsoft). Medjutim, danas je Aple susta suprotnost onome sto je nekad bio, postao je brend koji mainstream, nesto sto je moderno i mora se imati. Na stranu sto ima vrhunski kvalitet svojih proizvoda, sav taj novi image je ucinio da ga ne zelim imati.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Za Apple sam cuo 2007 kao i mnogi ostali. Do 2009 sam imao jasan stav "sto je previse, previse je"... 2012te sam i Samsung otkovao iz slicnih stvari. HP sam otkovao zbog glupih grafickih cipova.. Jes da sam kao majstor zaradio eura i eura na tim kvarovima. Npr i danas je nesto kanulo cisteci jedan HP, malo mu se zivot produzi, ali meni on vise ne treba :) lenovo pa onda drugo mjesto djele acer i asus... Kod mobaca jos prije pola godine cak i clanak za Bozidara napisao o Xiaomi i lijepo rekao za te kineske firme da su preuzeli vodstvo u tehnologiji.. Da bi prosle sedmice neka agencija izjavila kako ce navedene kineske firme u 2013 preuzeti vodstvo... Ako se to moglo dokuciti prije pola godine, sto EU osporava njima ulazak na trziste.. Puste ZTE koji je i najgori od nabrojanih.. Fala Bogu imam internet i mogu pravovremeno doci do tacnih informacija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bit danasnjeg marketinga je u tome da se isti prenosi od potencijalnog kupca ka drugome, ne u friziranju samoga produkta. Znaci da se potencijalni kupac "zarazi" ideavirusom I prosiri na ciljanu skupinu.

Da li brand ima odlucujucu ulogu ili je to ipak good voice koji prati odredjeni proizvod?

 

pa kod reklamiranja brand ima veliku ulogu ... a i puno novca da osmisli dobru reklmanu kampanju ...

 

al i good voice je veoma bitan ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Upravo se I radi o tome da se uschpara na troskovima reklamiranja putem npr. TV-a gdje nekoliko sekunda kostaju enormne sume novca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam citao jedan tekst gdje je SAMSUNG dao velike kolicine novca FB za reklamiranje ... medjutim kada je njihova sluzba za istrazivanje sjela i istrazila rezultate vidjela je da su to uzalud bacene pare ... jer nakon istrazivanja su uvijedli da su njihovu reklamu vijdeli najvise u sjevernoj africi i brazilu ... daljnjom analizom su dosli do toga da su profili koji su gledali reklamu SAMSUNGA u stvari komjutori na kojim su bili roboti koji su otvarali lazne profile na FB  ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pare koje su ulozili u Chelsea FC, koji na dresovima nose njihovu reklamu, su mnogo bolje utrosene. Manje-vise cijeli svijet prati ligu sampiona i moment kada je klub pobijedio u finalu i osvojio pehar je neprocjenjiv sa marketinske strane.
Svaka firma voli da se eksponira u drustvu pobjednika, jer dio tog imagea vezuje i za sebe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

upravo tako ... cak mislim da je vrijednost ugovora sa Chelsem 50 miliona dolara za pet godina ... mislim da im se uveliko isplatio proslogodisnjim osvajanjem lige prvaka od strane Chelsea ... 

 

ideavirus danas mislim da svi koriste ... najvise opet drustva u osnivanju ... al i drustva sa sa vec formiranim brandom ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Forum Statistics

    • Total Topics
      24,064
    • Total Posts
      378,365
×
×
  • Create New...